torsdag 1 oktober 2015

Definitionen av en kvinna

Jaha, här sitter jag i min säng. Hormonerna rusar såhär i PMS-tider, jag försöker lugna ner tomtarna (de hormon-tomtar jag har nämnt tidigare) med lite choklad.

Samtidigt som jag suger på en marabou-ruta, sitter jag och shoppar parfym online - har nu bestämt mig för en som jag garanterat lär gilla, och en som jag antingen kommer älska eller hata, pirr i magen på hög nivå. Under mitt sökande börjar jag också inse att jag nog behöver hitta mig en rik man som kan finansiera det glamourösa liv som jag trots allt var född till att leva.

Nästa fundering går ut på att tänka igenom vad jag har i kylskåpet, choklad blir så kladdigt i gommen. Inser också att jag nog är i behov av en dusch, men har lite svårt att komma till skott, fast när jag till slut kommer in i duschen så kommer det ånga av väldoftande krämer och tvålar - jag är ju trots allt tjej.

Hm, undrar om rödvinet har hunnit bli dåligt än, eller kan man ta sig en slurk? Har vitt också, men det blev nog dåligt för typ en månad sen.

Här nånstans känner man sig lite tjock en stund.

Men hur fan får man tag i en rik karl då? Såna växer ju inte på träd, han måste ju va lite snygg också, och så givetvis inte fullständigt dum i huvudet. Jag kan ju inte skriva en kontaktannons och leta efter rika män, jösses, nån måtta får det väl va. Är det för mycket begärt att vilja ha en kille som är både rik, snygg, charmig, rolig, smart och snällast i världen - men samtidigt med dedär svala sättet som innebär att man inte måste klänga på varandra hela tiden?

Fan, städa borde jag också göra. Äh, inte inatt i varje fall! *lägger upp fötterna*

Bara en marabou-ruta kvar...

Ett par nya skor skulle också va kul. Är lite sugen på ett par snygga boots med lagom hög klack, ni vet, så man kommer upp lite och sätter snärt på hållningen, men ändå kan gå rakt i efter ett par drinkar.

Nä just det, duscha var det ja.

2 kommentarer:

  1. Bara lugn.... de finns män som e både smarta charmiga o har gott om pengar....titta bara på mej haha... du kommer hitta en.

    SvaraRadera