torsdag 30 mars 2017

Nu tog det hus i helvete!

Nu jävlar kokar lavan i helvetets hålgångar för nu är kvinnan arg!

Flygblad. Från "Nordfront". Det var det som triggade min ilska.

Okej, att dessa inavlade kretiner existerar kan jag ju tyvärr inte göra så mycket åt eftersom det inte är lagligt att ta ens dessa av daga...! Men ni kan väl hålla er innanför ladans väggar och ge fan i att störa normalt folk!

"Repatriering av merparten av alla som inte är etniska nordeuropéer eller närbesläktade folkslag ska inledas så fort som möjligt. På humanast möjliga vis ska de återsändas till sina respektive hemländer eller närområden till dessa.

[...]

Med alla tillgängliga medel, på långt sikt, verka för att återta makten från den globala sionistiska elit som ekonomiskt och rent militärt ockuperat större delen av vår värld.

[...]

Vår massmedia ska ägas av medborgare i det Nya Norden. Utländsk såväl inhemsk media som agerar folkfientligt ska kunna förbjudas."

Är dina föräldrar syskon??

Hade Hitler varit igång med sin jävla folkslakt idag så hade du hållit i geväret. Du hade lugnt och stillsamt vridit på gasen. Sen hade du suttit med din familj på fredagen och ätit din inte särskilt nordeuropeiska tacos framför Let's Dance, utan fara för livet. Medan människor svalt ihjäl i lägret du styrde över, förutsatt att de inte blev brutalt och hänsynslöst mördade på allehanda sätt du kunde komma på.

Hitler skulle skicka alla judar till Madagaskar - sa han. Du påstår att du vill köra ut folk på "humanast möjliga vis". I fail to see the difference.

Vad är du för varelse som med gott samvete kan se hur människor lider? Som får psykbryt när du inte får säga "negerboll" men som gladeligen kastar ut en människa som flytt för sitt liv? Vad är det som har gått snett inuti dig för att du ska påstå att yttrandefriheten ska vara total (ja det stod också på flygbladet) men vill förbjuda media som inte tycker som du?

Jag står mållös inför dig. För jag vet att inget funkar! Jag kan ge dig all statistik, jag kan ge dig groteska bilder på utmärglade kroppar i Hitlers läger, jag kan ge dig hur mycket fakta som helst - men på dig biter inget. Du är så verklighetsfrånvänd att inte ens det du ser med egna ögon kan övertyga dig.

Det går kalla kårar längs min rygg när jag tänker på alla underbara människor jag har träffat, som enligt vissa inte bör få finnas. Mannen som jobbade för röda korset med att hjälpa gravida kvinnor och deras barn, som fick fly med sin familj för att de hotades till livet om han inte slutade hjälpa. Pojken som blivit smugglad genom öknen för att hans familj dödats. Mina underbara tjejkompisar som alltid fanns där för mig. Den där flickan som var så förtvivlad för att ingen förstod vad hon sa i skolan - och som grät och kramade mig när hon flyttade för att jag hade försökt prata med henne fast vi inte förstod varandra.

På vilket sätt har DU mer värde än dessa människor? För att du är vit? Grattis din jävla idiot, det är inget privilegium vissa utvalda får, du bara råkade födas i den delen av världen. Att vara nordeuropé är inget jäkla pris du har fått för att du är på något vis överlägsen, det är en ren slump.

Kom ner på jorden och ta av dig skygglapparna. Världen är större än du tror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar