onsdag 16 september 2015

Brad Pitt är inte snygg

Jag förstår inte riktigt kvinnor som rakar benen bara upp till knäna. Det är ju som att bara måla framsidan av huset för att baksidan inte syns från gatan.

Okej, till ämnet. 

Näe, jag tycker inte att Brad Pitt är snygg. Inte heller Chad Michael Murray, Ryan Gosling, Liam Hemsworth eller Jude Law. Och egentligen ser ju alla dessa typ likadana ut. Antar att det är såna här killar som de flesta tjejer faller för. MEN inte jag. 

Jag är mer förtjust i den rockiga, lite mörka typen. Här kommer en lista över mina ögons favoritgodis (inte skriva i någon särskild ordning).

  • Johnny Depp 
  • Jared Leto
  • Jon Bon Jovi - som han såg ut på 80-talet
  • Nicholas Hoult - god damn it, look at those eyes
  • Ezra Miller - androgyn skönhet
  • Jason Momoa
  • Kurt Cobain - synd att han dog så ung
  • Synyster Gates 

Ja, det var dessa jag kom på. Jag gillar tydliga käkar och kindben, lite kantiga drag, breda axlar, långt hår... de där jag nämnde förut ser alltför tråkiga och alldagliga ut för min smak. På gymnasiet fick jag höra mer än en gång att jag hade konstig smak gällande killar. Hade visserligen en kompis som delade min kärlek till långt hår, men det slutade där. Det som var bra med det var ju att jag fick ha alla mina span för mig själv!

Fast det ska ju också nämnas... han kan få vara hur snygg han vill, har han ingen vettig personlighet så åker han i soptunnan med huvudet före. Jag är minsann en kräsen kvinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar