tisdag 19 maj 2015

All set!

Eller ja, nästan i alla fall.

Det har varit lite stiltje i bloggen, beroende på att jag inte haft något internet. Men nu är det igång!

Och det går framåt i min lilla låda. Fortfarande ganska rörigt, står lådor och kassar lite överallt... men det är på rätt väg. Förvaring är - som väntat - en utmaning. Har bara en garderob i lägenheten, och där ska ju kläderna vara i första hand. Men får även stoppa in lite andra grejer såsom dammsugare och strykbräda... lyckligtvis har jag ett förråd i källaren.

Börjar ändå känna mig lite hemma... har också insett att jag kommer bli tvungen att trotsa min lättsamma natur att vara lite... hm... mindre ordningsam, och försöka hålla det lite städat här. Lägenheten är liten, och oordning märks snabbt.

En utav mina viktigaste pinaler är mitt piano, och... jag tror faktiskt att jag har lyckats skriva en låt. Än så länge är det ju bara en melodi med ackord, men jag ska försöka få till en bra text. Melodin är trots allt det svåraste (tycker jag i alla fall, men det är väl en smaksak). Så fort låten är klar kommer den upp nånstans...

Mer uppdateringar med bilder osv. kommer också att dyka upp. Ikväll blev det bara en kortis.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar