lördag 2 maj 2015

Vart ska man börja?

Nu är det mindre än två veckor kvar till flytten, och eftersom det är en del som ska packas, så tänkte jag att det är lika bra att börja lite smått. Men...

Vart ska man börja?

Det måste ju va grejer som jag inte kommer behöva använda den närmsta tiden... och det är ju en hel del småplock. En del lär väl rensas bort också.

Får nog bli böcker, CD-skivor och DVD-filmer. Till att börja med. Min stora matta har också åkt ut, den får sig för närvarande ett bad.

Sen kanske man skulle sortera bland alla förbaskade papper som ligger - jag hatar papper. Jag har ju faktiskt en pärm där jag skulle sätta in viktiga grejer... men så blev det alltså inte. Och så bör jag nog skaffa ännu en pärm till alla dessa notpapper och låttexter som ligger här till förbannelse.

Om man skulle ta o anställa nån som kan göra detta åt mig? Hade varit bekvämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar